Що вибрати: готовий бізнес або відкрити новий

Ніхто не буде сперечатися з тим, що і готовий, і новий бізнес — підприємства фінансово затратні. Є ризики, які іноді передбачити не вдається.

Переваги та недоліки готового бізнесу

Почнемо з переваг. По-перше, підприємець набуває вже готовий бізнес, який працює. Йому не потрібно шукати приміщення, купувати необхідне обладнання. По-друге, концепція розвитку вже розроблена попередніми власниками. І тут назріває питання: «Навіщо тоді вони його продають?».

Причин може бути багато. Хтось вже не хоче займатися підприємництвом, у кого-то з’явився новий бізнес, а діє не приносить нормального прибутку. Багато хто виїжджає на ПМЖ в інші країни.

Далі, підприємець, який купує готовий бізнес на knin.com.ua/realty/sell-business, може не напрацьовувати клієнтську базу. Вона вже існує. Залишається її тільки підтримувати і поповнювати. Більш того, штат співробітників готового бізнесу вже сформований. Але ніхто не дасть гарантію, що деякі працівники погодяться працювати на нове начальство.

Недоліки:

  1. Висока вартість. Готовий бізнес, який стабільно працює і приносить непоганий дохід, коштує досить дорого.
  2. Наявність боргових зобов’язань. У кожного підприємства в ході діяльності виникають боргові зобов’язання перед Податковою Інспекцією, постачальниками та іншими контрагентами. Недосвідчений підприємець може придбати бізнес з боргами, а потім після їх оплати — прогоріти.
  3. Зіпсована репутація. Від такого ніхто не застрахований. У підприємства може бути маса негативних відгуків. Наприклад, за постійні зриви термінів постачання продукції. З такою фірмою не всі погодяться працювати. Відповідно, клієнтів буде небагато.

Найголовніше, у підприємства стан справ може бути набагато гірше, ніж в звітах. Наприклад, продукція не відповідає стандартам якості, штат співробітників працює погано, невигідні контракти з постачальниками і так далі.

Як купити готовий бізнес

У Інтернеті досить велика кількість підприємств, які продаються. Потрібно тільки правильно зробити вибір. Але це може не кожен. Багато женуться за відомим брендом, а на ділі стикаються з масою проблем. Інші, навпаки, вибирають менш популярний бренд і працюють стабільно протягом багатьох років.

Етапи покупки готового бізнесу:

  • вибір ніші;
  • оцінка перспектив розвитку;
  • пошук готового бізнесу;
  • його перевірка.

Завершальний етап — покупка.

Вибір ніші

Цей етап найважливіший. При виборі бізнес-ніші краще орієнтуватися на свої навички і знання в тій чи іншій сфері бізнесу.

Оцінка перспектив розвитку

На цьому етапі належну увагу треба приділити конкуренції. Наскільки вона велика в обраній сфері діяльності? Чи є можливість перемогти конкурентів?

Можна розпитати бізнесменів, почитати відгуки в інтернеті про ведення обраного виду бізнесу. Якщо є можливість, поставити питання на численних форумах, брати участь оцінити можливості конкурентів.

Пошук готового бізнесу

Шукати проект краще в інтернеті на різних спеціалізованих біржах. Іноді оголошення з продажу готового бізнесу зустрічаються на «Авіто». Потрібно тільки правильно вибрати критерії пошуку.

При виборі бізнесу потрібно орієнтуватися не тільки на свої навички і знання в тій чи іншій сфері діяльності, але і початковий бюджет для його покупки.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here